Vaksinert? Ikke vaksinert? Hør nå her…

 

 

Sort hvitt, hva?

Er det sort hvitt for tida?

Hør nå her…

Noen mener ditt og noen mener datt. Enkelte står nærmest klar med sprøyta i hånda, mens andre roper stopp mens de forsøker å dra deg i motsatt retning.

Det er sort den ene dagen. Hvitt neste dag.

Verden prøver å gi inntrykk av at den koker. Men gjør den det?

Jeg er her som influenser, men jeg er også her for å støtte deg, Uansett hvilke valg du tar.

No right to judge!

Jeg har ingen rett til å prøve å påvirke deg. Om du velger å ta injeksjonen, så forstår jeg det. Og om du ikke vil, ja så er det sånn. Og jeg er ingen Gud. Jeg bare skjønner det også.

One United! Nå er det NOK uenigheter, er du ikke enig? Vi har en regnskog å redde, og vi har en pandemi å forstå oss på. For ikke å snakke om sult, nød og naturkatastrofer.

Sammen.

Sammen, alle sammen, ikke sant!

Hver dag holder jeg framtida i hånda mi. 5 syv år gamle fingre, i en liten hånd.

Han er ofte redd. Redd for at mamma skal forsvinne.

Og hver dag overbeviser jeg ham. Om at jeg blir her og passer på han.

Jeg lover, lille venn, jeg lover. Så sovner han i trygghet.

Så legger jeg meg ned på senga mi. Ser på det store bildet med den dype skogen. Kjenner bergkrystallen trykke mot brystkassa. Duften av røkelse henger i.

Og jeg vet at jeg egentlig ikke kan love noe. Bare være her. Så lenge jeg kan

 

Vaksine? Ikke vaksine? Full tiltro? I utprøving?

Vet du hva? Gjør hva du vil, jeg dømmer deg ikke. Barna mine behøver meg nå. Og våre valg er det ingen som trenger å vite om. Bare jeg er her, stødig og sterk. For de som er så mye yngre enn meg, og som stoler på meg.

Jeg skal ikke svikte.

Og det skal ikke du heller.

På alle våre måter å gjøre dette på;

La oss vise de som kommer etter oss at vi er UNITED. SAMMEN. VI. ALLE. UANSETT VALG.

Rekk en LANG FINGER TIL DØMMENDE folk.

Rekk den også til de som tror de har rett uten å vite mer fakta enn et usselt og oppbrukt ord.

Rekk den dit,

og smil hit.

Vi elsker deg. Uansett om du er vaksinert eller ikke. Du er like mye verdt. Vi et glad i deg. Samme hva du valgte. For vi er søstre og vi er brødre, i en lang klem av lys framtid. Vi og dere, dere og vi, i kjærlighet.

Om jeg tør å stå for mine valg? Selvfølgelig. Jeg er uvaksinert og frisk. Er du vaksinert? Eller ikke? Jeg har kaffe, til begge to.

ONE LOVE ♡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg