Uten mening

 

Du snakker og snakker

Men alt jeg er klar for er nedoverbakker.

Jeg har ikke planer

Om å følge dine baner.

 

Hvis jeg sa det høyt til deg nå

så ville ikke du forstå.

Forstå at jeg har alt klart

Du ville vært for sart.

 

Alle skal vi dø.

Men det er som om jeg sier “bø”

hvis jeg lar det være et tema

Så jeg bare tar en tur på rema

Kjøper meg en red Bull

Og ingenting trenger å rime på det, sant. , bare tull?

Or what do you want?

 

I isynlighetens land. I en verden som ikke finnes.

Langt inn i tåkeland. Usynlig. De forsvinner.

 

Du sa det i går: ” Hva  var denne verden før? Jeg vil dø akkurat nå. Men fortell meg

HVA VAR DENNE VERDEN FØR?”

Alt annet enn red Bull

Det var kaffe, ikke noe tull.

 

Jeg har mine planer

Men ikke i dine baner

Leve livet mens jeg har det

Usynlig, så ikke se.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg