Stjørdal er klar for nakne damer

 

Kjære leser, jeg vet du er klar for dette.

Dette med det sanne, ekte og ufiltrerte.

Det nakne.

Sommer, med all sin skjønnhet, banker på de usynlige byporten våre.

Sist jeg sjekket var det nok en gang kun menn som spradet rundt i byen med nakne overkropper.

Men denne sommeren inntas sentrum av nakne kvinnekropper, i en nice style.

Du vet, mer nice og i en annen klasse enn hårete, svette brystvorter i køa foran deg på dagligvaren.

Gjør deg klar for

POP UP GALLERI midt i SENTRUM!

 

 

Forbipolene elsker kunst, og stakk selvfølgelig innom en kunstutstilling jeg gjerne kaller Ritaiér

(Rita Lier. Pop up galleri, rett fra ateliér og utstilling i Pottemakergata 3.)

Rita skaper aktmalerier, og da jeg spurte hva de fascinerende verkene av kvinnekroppen het, fikk jeg klart svar:

“…jeg vet ikke. Det er jo bare ei naken dame.”

 

 

Rita er en hyggelig og utadvendt kunstner, derfor er det få som vet at hun også er introvert.

I balanse, med andre ord.

Hva angår kunsten sin, er hun fylt med energi i møte med publikum. Kanskje kan det være ok å balansere slike talenter med å være både en nova og ei perle.

Jeg anbefaler DEG å stikke innom for å sjekke ut verk av en annen verden, som maleriet “Nova” på bildet under.

 

 

Eller “Skogsalven” med symbolikk Rita bærer i sitt hjerte når det kommer til sommerfugler.

 

 

Hvordan vil du tolke

“The pearl”?

 

Vi har skatter her i byen. Begavede talenter med pakker vi får lov til å pakke ut, om vi vil. En av disse gavene er Rita Lier, og nå blir det enkelt for deg å bli kjent med hennes gaver:

 

 

2 kommentarer
    1. Takk for det fine blogginnlegget. Ikke hver dag en godt voksen dame får være med i en blogg. Artig skrevet og godt observert Helene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg