Husk du er ei MF Queen of your life!

 

Kjære navnesøstra mi, fine snille gode Helene N.

Jeg vet hvor du er. Jeg vet hva du dealer med. Og i kveld skal du sove alene.

Derfor vil jeg gi deg dette. Samtidig forstår jeg ikke hvorfor jeg aldri har skrevet noe slikt til deg før. Se på bildene fra 7 år tilbake. Jeg er på sykehuset alene med babyen min. Inn kommer du, og gir meg kjærlighet og feirer sammen med den lille skjønne gutten min og meg. Se, du holder babyen min som om du ville beskyttet han fra alt ondt i verden.

For sånn er du.

Og sånn er det.

Hvis jeg bare kunne gjort deg like glad nå, som du gjorde meg den gang da. Du og jeg, som gikk gjennom ild og vann, men fant fram til luft og jord, og holdt sammen. Det var din styrke, din telefonsamtale, kanskje en av de vanskeligste du noensinne har tatt. Jeg husker det som om det var i går. Vi slukket ild med vann mens jeg gikk på en sti full av røtter nedi jorda, og vi pustet lettet ut.

Du er sterk, husker du det? Veldig sterk.

Husker du alt vi pleide å rekke fingeren til, fordi vi var akkurat de snille heksene vi ville være? Og ingen onde trollmenn fikk skade oss?

Vel, snuppa! Nå er det på tide å heise de langefingrene høyt opp igjen, ok er du med?

Bildet under er tatt av flinke Christina Johansen (meglerfru1). Så. Er du med der du er, Helene N? (Helene Nordvik på Nouw)

Opp med finger’n! Opp med den andre! Sveip den hofta, og syng med:

I am the MF Queen of MY LIFE, nobody’s WiFi (autokorrekt, vi prøver på nytt) Nobody’s WIFE 👍🤜🤛🖕

 

Du er: helt rocka råtøff, snill tvers gjennom, morsom, dyp, klok og alt en alv ville vært. Så reis deg og jeg holder deg. Du holdt meg, nå er det min tur til å holde deg. Stol på alle oss som er glad i deg, og bli med videre for du er god nok akkurat som du er 🥰

Opp med fingrene tøffa:

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg