Hun sa jeg var stygg. Like I care 😁😉

 

Inspirert

snur

jeg,

og

fortsetter Ă„ skrive

blogg.

 

Sluttet jeg?

Neida, ikke helt.

 

Jeg ville gjemme meg, som vanlig. Da jeg var ungdom, gjemte jeg meg bak det lange hÄret. MÄ ha sett ut som NÞkken.

Som voksen blogger virket det som jeg plasket ut i situasjoner der jeg ikke kunne gjemme meg.

Jeg hadde panikk, rett og slett, og oppmerksomhet var en pine.

i dag snakket jeg med min venninne Christina, om hvordan jeg daglig fikk hĂžre hvor stygg jeg var, av ei som heller burde beskytte meg, gjennom oppveksten.

“Men du vet vel i dag at dette er feil? At du ikke er stygg?”

“Nei.” Svarte jeg. “Christina, jeg vet ikke det, men jeg vet det er feil Ă„ tenke det. Og det har ikke lenger noe Ă„ si.”

Er det innhentet sÄ tidlig, sÄ er det innprentet.

Og hvis du er leser av denne bloggen, vet du jo at jeg gir blaffen i hvordan lÄrene mine er pyntet med cellulitter osv. Jeg digger Ä pynte meg, og er jÄlete, men det er det indre som styrer meg.

La oss huske at i vakker natur, sĂ„ er det du som skal se deg rundt. Hva andre mennesker ser nĂ„r de ser pĂ„ deg, betyr ingenting. Ærlig talt, sĂ„ serviceinnstilt gidder vi ikke Ă„ vĂŠre, at kroppene vĂ„re skal vĂŠre optimale for dems Ăžyne Ă„ glo pĂ„.

Det kommer en mÄned som heter september, og den inneholder et vakkert skifte for min hverdag. Det blir mindre greier Ä slite seg ut pÄ, og mer tid og energi

til

Ă„

S♡K♡R♡I♡V♡E♡

Jeg tenkte ei stund at denne bloggen mÄ slettes. Legges ned. Glemmes.

Men.

Like sikkert som det er at jeg kommer til Ă„ tagge flere av mine mĂžbler akkurat som jeg vil i morgen, med mine deilige spraylakker.

like sikkert som at kiden har sovna for lenge siden, og det er viksentid nÄ.

Like sikkert som at alle ord i hele verden er funnet opp av hjerner.

Like sikkert som omtrent tusen flere greier, sÄ satt jeg her og snakket med en god venn av meg en dag, og det gikk opp for meg at noe annet har krevd mer energi av meg enn jeg visste hadde sammenheng med mindre blogging.

NĂ„ gleder jeg meg til Ă„ fĂ„ mer tid til Ă„ skrive. Ikke bare her. Alt det andre ogsĂ„. I’ve got some crazy ass friends, and we have really got som wannabe fancy ideas.

Om sÄ denne bloggen hadde forsvunnet, hadde jeg bare poppet opp med en ny. Jeg vet det jo sÄ godt.

Motivert er nok et ord funnet opp at andre huer enn mitt.

Men det farger det jeg mener: jeg er motivert, og hat funnet tilbake magien ved Ă„ ha energi til Ă„ skrive.

Det er jo tross alt slik, at denne bloggen har gitt meg nye venner. Nye sÞsken. Jeg kaller dem det. Skrev om dem, grÄt med dem, levde det ut med dem. Ble der med dem.

Ja. Jeg ble der sammen med dem, i latter og tÄrer og i magien.

SĂ„ ja.

Jeg sier ja.

Sammen med alle jeg kjenner, sier jeg ja til Ă„ fortsette.

Vi bare behÞver en mÄneds tid pÄ preppinga.

Det store helten i dette heter gogutten.

Gogutten min pÄ 8 Är var baby da jeg startet denne bloggen. NÄ har han og jeg satt oss ned med en plan. Han vil starte pÄ streetdance, fortsette med sitt grÞnne belte i tae kwon do, spille trommer, og sÄ har han alle sine andre Þnsker for hÞsten.

Vis satte oss ned med 3 boards: et for han, et for meg og et for oss.

Jeg med mine Ăžnsker for hĂžsten.

VÄrt mÄl er at det skal vÊre lett for han Ä oppnÄ sine mÄl, og lett for meg Ä oppnÄ mine.

Fordi gutten min er sÄ villig til Ä gjÞr fancy new stuff, er det tid og energi for meg til Ä blogge igjen, nÄ. Kanskje blir det tilogmed tid til Ä begynne med aerobic pÄ 3T igjen. Wow.

Tenk noe sÄ coolt?

Og tenk at han var 1 Är gammel, da jeg startet denne bloggen. NÄ er han en tik tok tÞffing som elsker alt det morsomme livet har Ä by pÄ!

Vettumeghva, her finnes ingen grunn lenger, til Ä slutte Ä blogge. Ja kanksje mÄ jeg har litt tid pÄ meg, nÄr hverdagen tar over og vi puster og peser oss gjennom den. Men jeg er her og det et han ogsÄ.

Det pumper. Kjenner du det? Det pumper av kreativitet, energi og motivasjon.

Pg en aldri sÄ liten inspirasjon?

 

1 kommentar
    1. Herlig innlegg!
      Motivasjon <3 Man tar den tiden man trenger – og det Ă„ skrive er terapi i seg selv 🙂 Det som sies oss nĂ„r vi er smĂ„ – sitter langt inn i sjela…. man glemmer det aldri – men kan prĂžve heve seg noen hakk over det. Lag deg gode dager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg