Bildedryss fra Alcudia, Arguineguin, Palmitos Park og Puerto Rico.

 

Hvem er sjefen i ditt liv? No really, den eneste ene bossen?

I mitt er det meg, og jeg ruler som fy. Jeg gjør ikke som andre ganske så ofte, og jeg gjør dessuten akkurat som jeg vil, såfremt det er mulig å få det til. Hvis jeg vil bygge hytte i stua på en mandag, så gjør jeg det. Vil jeg farge middagsrisen i konditorfarger? Kjør på (det ble aldeles vakkert, og barna digga fargerik middag selv om de lo av mamman sin og rista på hodene sine) Og hvis jeg vil spare pengene mine på å tute ut i verden med barna mine uten egentlig noen gang før å ha gjort det, så gjør jeg det også.

Endelig et bildene klare. For, selvfølgelig vil vi dele med dere våre charterturer til Gran Canaria og Mallorca. Det tok sin tid å gjøre bildene barnevennlige, men nå er altså alt klart. Ja, for det er faktisk mulig å vise dere dette uten at barna eksponeres.

Først var det altså 10åringen som fikk alenetid med meg i bursdagsgave, en kupptur fra restplass til Gran Canaria. Så var det 5åringen som fikk bursdagsturen sin til Mallorca, kupp ala rest det også, charter som eff. La oss starte med begge to sine utgangspunkt på bildet under, og så fortsetter vi med 10åringen sin spanske øy, før 5åringen får vise sitt Alcudia:

 

10 år og første gang i syden. Gran Canaria:

 

 

 

 

 

 

5 år og første gang i syden: Mallorca

 

 

 

 

 

 

Kanskje vi kan inspirere deg. Dine valg er det som sitter i sjefsstolen i ditt liv. By dem opp til dans, alle disse valgene. Lag et pumpende liv når du føler for det, og sett deg ned i dyp meditasjon når det er hva du behøver. Har du unger trenger de den versjonen av deg som trives og har det bra.

Så ta vare på deg selv, og vær sjefen i livet ditt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg