Føler du deg litt “annerledes”?

Reklame | Shangri La

 

Alle produktene du ser på disse bildene er å finne i følgende butikk i Oslo, som du finner nederst ved Karl Johan og tiger’n i staden: 

 

 

Helt siden jeg utviklet min stil som ungdom på nittitallet, har jeg følt en dragning mot mye innen denne sjangeren. En stil som er så kreativ og eksotisk i mine øyne, at jeg lar meg begeistre. Butikken Shangri La har alt jeg behøver, fra nydelige og originale klær, til drømmefangere, tarotkort, krystaller og dørforheng…

 

 

 ….for ikke å glemme vakre pendler og coole lommebøker til barna: 

 

 

Gå inn i en annen verden enn denne, og prøv klær de fleste andre ikke har:

 

 

Vel hjemme kan du faktisk føle deg mer avslappet enn du var før du gikk inn i butikken. Har du husket salvien? Jeg har renset huset to ganger med en liten salviebunt i sommer.

 

 

Barna mine elsker når mamma kommer hjem med stener som dette:

 

 

Og mammaen selv elsker det nye dørforhenget (sjekk t-skjorta!) :

 

 

Er du i Oslo? Come on, ta en reise innom Shangri La. Gå dypt inn i butikken og drøm deg bort. Såpene. Oljene. Figurene. Kortene. Klærne..  ååh, hils de fra meg med en klem fra Trøndelag 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg