Her kjøper du de hippeste sommerklærne

 

God sommer i heten, dette innlegget er sponset av den eventyrlige butikken Shangri La 🙂

 

Du trenger luftige, økovennlige plagg som er laget med alle jordiske hensyn. Og de må være coole, ikke sant?

 

 

Velkommen til sommerens første innlegg om Shangri La, som du finner rett til venstre for Karl Johan hvis du står med baken mot tigerstatuen og vakre Østbanehallen. 

 

I dette innlegget skal Chandra, en av butikkens ansatte, og jeg, vise deg noen av klærne du kan kjøpe på Shangri La. Som du ser behøver det ikke engang å bo en freak i deg. Her finner man det meste.

 

 

Chandra er helt rå i denne blå kjolen/tunikaen.

 

Jeg elsker denne kjolen, og er sponset som fy når jeg går i den. Med glede. For er det en butikk som fortjener positivt fokus, så er det mitt hjertes Shangri La.

 

Kjære Trondheim, som jeg ønsker en Shangri La i bartebyen. Bare… å jeg hadde jublet…

Men er du i Oslo, så ta deg en tur innom da vel.

Bare sett av litt tid, for du vil bli sugd inn i en verden av klær, pendler, alver, lamper, små fontener, stener, tarotkort og alt du kan tenke deg. Det er en eventyrverden med spesiell panpipes-musikk i bakgrunnen. Velkommen som du er.

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg