Klart jeg skriver. Du bare ser det ikke

 

Jeg bare mååå skryte litt av den fine nye skriveboka mi. Sjekk så fin den er da! Når alt annet er utskrevet  må man som skrivegal penneholder skaffe seg en ny skrivebok på flekken. Og det helst med linjer. 

 

Jeg skriver mye, og det er så lite du får se. Jeg har en hverdag, og det er så ørlite du vet om den. 

 

Jeg skjuler meg gjerne. Men jeg kan avsløre at i dag har Even på 3 år, og jeg, vært på kino og sen den derre pærefilmen. Bra var’n. Søndag kommer Mathias til 2ukers ferie, og i morgen drar Even med mormoren sin på hyttetur i to dager. 

 

Og sånn ellers? Vel, så skriver jeg en del da 😉

 

Ha en fin kveld  🙂 Klem fra forbipolene 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg