Jeg er så forelska!

 

 

Oh my lord, og helst ikke Lord Audun, but like; my oh my: er ikke du plaget med forelskelse? Jeg snakker ikke om klissete love; men blir ikke du bare helt forelska i hvordan mange bare …er? Venninner som ler høyere enn deg selv, er like klumsete som deg og som kler seg awesome stilig? Barn som snakker med lys stemme, og som gjerne gir deg en kos med et bløtt lite kinn? Hun bak kassa i butikken med bredere smil enn et snapfilter? 

 

Ja, jeg lever et veldig sosialt liv, hvor jeg både kjenner mange, og møter mange som jeg ikke kjenner så godt. Sånn har det alltid vært. Enkelte av sistnevnte kategori havner lett i første kategori. Du vet disse du ikke kjenner mer enn et håndtrykk, men som du bare må bli bedre kjent med. Fra ukjent til bekjent, til godt kjent nær venn.

 

I går kveld skjedde det; jeg dro på date! Jeg tok farvel med barn og barnefar, før jeg gikk ned til verdens cooleste nabofrue Silje på bakedate. Smart ikke sant? Bake to sorter, skravle, le, bli bedre kjent og så splitte bakefangsten i to. For vår del går det i lavkarbo, og vi bruker selvfølgelig bloggen til ChrizJ: meglerfru1, når vi baker. Ærlig talt; litt hipp må man være; meglerfru1 er in som fy, og hennes oppskrifter er desidert best! Silje og jeg laget twix og kanelsnurrer i går; knallgodt!

 

Bye bye man and child, let’s go wild (in the neighbour’s kitchen!)

 

 

Nabo Silje tilhørte den siste kategorien, da hennes datter begynte å besøke barna mine. Men vi bare måtte bli bedre kjent, og God damned som jeg ikke angrer på det. For et energisk vesen, FOR ei DAME! Æææh, enda ei som jeg kan LE sammen med!

 

 

Folk som det lyser av, er bra for deg, visste du det? Du ser det i øynene deres. Positive øyne som aldri kniper i sladder og falskhet, er bra for deg.

 

 

Denne nabodama er en gave, tro meg 😊

 

 

I dag var det tid for roadtrip med meglerfru1. Søndager er best når det skjer noe. ChrizJ og jeg on the road slår aldri feil. Skravvel og babbel, latter, fnis og helt uten mannefis. Det er sunt å tilbringe tid med gode venner.

Men harrytur til Sverige får sine konsekvenser for en høns på lowcarb. Man kan si det er bra jeg er alene hjemme etter å ha spist sukkerfritt med søtning som får magen til å pludre.

 

Livet er digg uten krøll her på Lykketoppen, og dagene gir meg faktisk vårstemning. Vi er nedsnødde her oppe, men det er vår i solstrålene. Jaggu er livet digg! 

 

Klem fra Helene, Silje, Christina, Even og Tore, som alle ble plaget til å linseluse seg gjennom dette innlegget. Ha en kn*ll kveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg