Ivrig dame twerket horisontalt; sjekk hvordan resten av festen reagerte!

 

Kom bli med oss på ass shaking twerking rocken roll!

I helgen feiret vi naboDiva med flerkulturell bursdag der Russland, Cuba, Africa, Norge og mange flere nasjoner gjorde Heimdal til knutepunkt i form av et PARTY på høyt nivå!

Het twerking høyt oppe og lavt nede, vennligsinnede partypeople med godt humør og løs tone; og etter en stund fikk vi show av en annen verden. En av de flotte damene fra sydlige strøk kunne virkelig twerke i alle mulige stillinger. Til begeistret høy jubel og taktklapp fra resten av festen, twerket hun seg ikke bare dypt ned i knestående, men også liggende på magen sin. Et fantastisk kunstverk som man kan se i profesjonelle musikkvideoer. Jeg kan også twerke, trodde jeg. Men det var inntil jeg spurte om twerkegudinnen kunne lære meg knestående og horisontal twerk 😂 Den stive nordiske rumpa mi var slettes ikke villig, men ga oss en god latter i allefall. Jeg tenker å øve-twerke på gulvet. Join meg gjerne. Shake that ass!

For et herlig festfolk! For en partyfaktor! Hele kroppen min girer etter å fortsette festen og danse mer, så  i bestemte oss for å invitere hele gjengen hit til Lykketoppen om to uker! Da blir det twerk on top, med Diva, Pablo, Øyvind, Tine, Twerking queen, Alexia, forbipolene og resten av det partyglade folket. 

 

Gratulerer med dagen Dianelys 😙

Low carb long gone når vertinne Alexia hadde laget sånn fantastisk servering 😉

⬇⬇…Tine daaa! ⬇⬇….Helene daaa!⬇⬇

 

I dag var det bare å rockenrolle videre til tantebarna Tuva og Magnus sin fellesbursdag i lokalene til verdens beste barnehage Fosslibekken. Null stress dagen derpå når man er totalavholds fra alkohol. Wow; edruhue anbefales; jeg er i toppform altså. Dessuten; festen er alltid gøyest sober clean, kaffepreget og kvikk.  

 

Barnepappa Tore var med i barnebursdag han også, og dro etterhvert videre med gutta til neste bursdag: ei av gutta’s søskenbarn på farsiden. Jeg digger at det går an å gjøre det så fleksibelt rundt barna sammen med superpappan til ungene våre. Han fortjener en thumbs up for å alltid tenke på det beste for lille Even og store Mathias 😎😎

 

Nå har jeg landet på sofaen, og begge gutta er hos Tore til i morgen, da suser vi i enda en bursdag, til ei nabopie så søt go, at hun titt og ofte kommer innom meg og sitter her og tegner når gutta krutt ikke er hjemme også. 

 

I  L♡VE  PE♡PLE!

 

Lik gjerne bloggens facebookside for oppdateringer: https://www.facebook.com/forbipolene.blogg.no/

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg