DETTE vil gi deg ekte julestemning!

 

Hvis du spiller den låta jeg skriver om nederst i dette innlegget, kan jeg garantere deg at du kommer til å kjenne på hva jula egentlig handler om.

 

Byen ligger og kaver i snø, men her oppe på Lykketoppen er det stille. Ikke en nisse å se, og på loftet ligger den minste lille nissetassen og sover av seg feberen. Det er ikke lett for en 3åring å forstå at han må hvile, for en sånn liten sjarmis blir ikke akkurat utslått og sengeliggende når han er syk. Men nå sover han.

 

Og akkurat nå kjenner jeg at det er riktig å hente den store kassa fram fra boden i kjelleren. Nå skal det jaggu pøntes til jul. 

 

Gi meg en time, lille minsten min, og du skal få våkne til ei rød stue med nisser og engler. Hvis jeg ikke kunne gi deg en frisk barnehagedag i snøen med vennene dine i dag, la meg iallefall gi deg julestemning. 

 

Vil DU ha julestemning? 

Gå inn på you tube, søk på “Kan du sjå mæ”, og la Stjørdal Aid synge deg julestemt. 

 

Den skal jeg høre på nå, og da blir det jul. 

 

Klem fra Nissetoppen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg