Bloggleser kom med roser på døren

 

I dag fikk jeg meg litt av en overraskelse, som jeg har pyntet stua mi med i 3 forskjellige vaser.

 

En bloggleser ringte nemlig på døren, og overrakte meg to buketter med roser; en hvit og en rød bukett.

 

Vedkommende ville være anonym, og det respekterer jeg. H*n har lest alle mine innlegg helt siden jeg startet å blogge den 10.juni 2015, og det vil si hvert eneste ord jeg har skrevet her.

Jeg vet om personen fra før. Vi bor i en liten by, og jeg er klar over historikken i vedkommedes ryggsekk. Dette er et menneske som har reist seg sakte men sikkert, fra bunnen til toppen. Å ha en så klok person som fast leser er meg en stor ære, og jeg bukker, neier og takker. Faktisk har dette mennesket noen ganger kommet med smarte tilbakemeldinger på forbipolene.blogg.no, og vært med på å inspirere meg. 

 

Kjære rose av en leser: Tusen takk skal du ha, jeg digger deg for den du er. Takk for rosene, og takk for klemmen. Se deg selv i speilet og si affirmasjonene jeg ga deg, for du fortjener kun det beste, og jeg ønsker deg alt godt. Gå dine egne veier, and scree the bygdadyr: you rock, akkurat som du er

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg