Grunnen er hemmelig

 

Alle har lagt seg i huset her på Lykketoppen, og det er en rolig og harmonisk stemning. Min venninne Solfrid og hennes lille Isak reiser hjem til Finnmark i morgen, og så kommer toåringen min hjem. 

Solfrid og jeg var ute i går kveld, og som vanlig hadde jeg det kjempegøy klin edru og full av energi. Som like vanlig møtte jeg også et par blogglesere, noe som alltid er like hyggelig. Her er et par bilder fra nattens koffeinrangel:

 

 

I dag pynta jeg meg for en spesiell anledning, og det hele dreide seg om en skrivejobb som jeg ikke kan fortelle mer om her, da det både omhandler frilans og blogg. Men jeg føler jeg har vært på en eventyr uten like, såpass kan jeg si. Grunnen til at jeg har pynta meg i dag, er foreløpig hemmelig.

 

Nå greier jeg rett og slett ikke å holde øynene oppe lenger, og jeg tror jeg må melde pass; det blir nok ingen lesing av Sorgenfri-bladet Solfrid kjøpte i går, i kveld heller. Å sove frister mye mer. Mye jobbing kombinert med natterangel fører til en slags deilig døs.

 

Nye drømmer venter; so long fra Lykketoppen!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg