Vil DU se musa mi?

 

Vil du det? Det e helt i orden. På tide å by på seg sjæl. Virkelig!

 

Den musa den musa. Den er ikke akkurat nybarbert. Ikke så veldig deilig heller. More like spiss og litt dau av seg.

 

Jeg fikk den i dag.

Det var Solfrid som fant den på trappa her. “Det legg ei dau mus på trappa di!” 

Jeg har selvfølgelig takket og bukket. Både Evine (katt) og Kongelig pus (navn IKKE bestemt av meg) har fått seg en klapp og en kos for den nydelige gaven! 

 

Se, jeg fikk meg mus. Yey:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg