Lunsj med en Kardashian; se bildene 😍

 

OhMyGod disse damene er altså bare til å spise opp. 3 personligheter som ville sjarmert …ja tilogmed alle som heter Donald!

 

Hils på tre damer som man aldri i verden kan kjede seg sammen med. I dag ble vi skjemt bort hjemme hos Elisabeth, og det etter noter altså! Jeg snakker diggbar lunsj med dessert og kaffe, og kjempehyggelig prat. Vi har lenge pratet om denne lunsjen, og endelig fikk vi ut fingeren.  Ja altså, det er ingen Kardashian her; jeg tulla bare. Men jeg så at Karine lignet litt på to av dem, og så er det jo så in med sånne clickbites. Så jeg tok en Se og hør. Eller en VG. More like her og nå, der og da og hit og dit. Anyway, from the left: Solfrid, lille Isak, Kar(dashian)ine, Elisabeth og meg. 

 

Enkelte mennesker er bare gode og snille, og veldig sjarmerende å være sammen med. Jeg ivrer etter å gjenta lunsj med disse damene, og hytteturen vi snakket om kommer til å bli awesome. 

 

Nå har Solfrid og jeg landet her oppe på Lykketoppen, in the house of peace; og her skal vi slappe av med film og god mat før vi suser ut på livet i morgen kveld. Stjørdal er dere klare for party? Det heter barnefri for våres del. Du har ikke råd sier du? Vel så join meg da vel; drikk kaffe og vann 🙂 Koffein er morsomt det også! Jeg oppfordrer folkens til å komme seg ut å være sosiale i det deilige høstværet, samme hvor edrue dere er. Jeg avholds, og det er ingen unnskyldning 😜 Ut å danse, ut og skravle!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg