Mamma! Det er MÅÅRN!

 

Se for deg drager, og rop: “Thunder! Feel the thunder!” Nå skjer alt du noensinne ønsket deg da du lå og gråt tårer på en nyfødt liten baby du ikke fikk holde i armene dine. For du var så syk. Du ønsket deg alt dette. Thunder, feel the thunder. Du virkelig ØNSKET deg ALT dette.

 

Imagine dragons fyller stua with some thunder, og ute er der blå himmel der gårdagen farget den rød. Det er fint, for der skal en av dine nærmeste venninner snart lande sammen med babyen sin. Du har ikke sett henne på et og et halvt år, og om noen timer skal du møte den lille gutten for første gang. Gledestårer presser på, og du føler torden ryste grunnen din. 

 

-“Mamma. Det er måårn!” Han sier det på bokmål, selv om han er en liten trøndergutt. Men han er to år, så “det er måårn.” 

Han er lillebroren. Selveste lillebroren.

 

Babyen jeg lå og gråt og så på bilder av, har blitt 8 år. Han var hos oss i helgen på samvær. Som storebror kan ting noen ganger være utfordrende, for lillebror er en typisk baby boss. 

 

Men tenk! Thunder! Ting ordna seg! 

Jeg lå langt under nede, og derfra og opp hit har jeg bare tatt riktige valg. Hårfin balanse og selvdisiplin er best styrt av ren kjærlighet. Nå skjer altså alt jeg noensinne ønsket meg. Også ting jeg enda ikke vil dele her inne på bloggen. Det er ikke bra å selge skinnet før bjørnen er skutt, og alt jeg kan fortelle er at mine drømmer som skrivenerd er i ferd med å nå høyder jeg ikke ante eksisterte for meg. Jeg trodde alle tog var gått for godt, men det var bare å snu seg, så var det en splitter ny togstasjon der, klar til å bringe meg hvor enn jeg ville.

 

Jeg som lå og gjemte meg under dyna og skjemtes, har nå lange samtaler med dype relasjoner. Det er kvalitet over nettverket mitt, og jeg skammer meg ikke mer. Thunder, feel the thunder? Yeah! I feel the thunder!

 

Her på Lykketoppen skjer det mye om fem minutter. Hun herligste som skal bli med meg og hente Solfrid og lille Isak, kommer allerede straks. Det skal skravles, kaffedrikkes, bakes kake, sminkes og bare være sammen’s. 

 

From dusk till dawn: “DET ER MÅÅRN” på så veldig mange måter…

 

Ha en thunder måårn!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg