Få med deg hvordan denne gjengen gjorde en god gjerning

…og en gutt på 8 år glemmer det aldri. 

Møtet med familien Hang fra Vietnam, satte spor i minnet til skolegutten Mathias fra Trøndelag. Det var rett før stengetid i tivoliet Tusenfryd, og vi skulle bare løpe bort til badelandet for å ta en dukkert. Der møtte vi familien Hang, og de hadde vunnet mange Minionsbamser. Som mor tenkte jeg kjapt. Både Mathis og lillebroren Even på 2 år (som da var hjemme hos sin far i Trøndelag) elsker minions. Jeg spurte om de hadde lyst til å selge to bamser, og fikk positivt svar. Så var det prisen da. En sånn stor bamse koster opp mot 400 kr, så jeg ble for sjenert til å foreslå en pris. Da sa pappa Hang: “Hundre kroner stykke.” Jeg spurte om han mente de største bamsene, for real? Oog det var nettopp dem han mente. Vi jublet, og jeg kjøpte de to bamsene dønn. Jeg ble like glad som Mathias, og kunne ikke tro kuppet. 

 

 

Kanskje var det karma, siden vi ga bort en gratisbillett til heldige Petter Ruud, som vi møtte ved inngangen? Han ble skikkelig glad illefall. 
 

Aaah Tusenfryd er deilig, på en varm sommerdag…

Vi kommer aldri til å glemme den deilige dagen i tivoliet, eldstesønnen min og jeg.

 

Lyst på en morsom dag i fantastiske Tusenfrys du også?

Gå inn på http://tusenfryd.no/ og se om du finner et tilbud som passer deg alene, deg med familie, eller deg og dine venner 😉

 

Kanskje møter du også noen heldige bamsevinnere der inne, hvis du ikke.. 

 

 

…vinner deg et par bamser selv 😉
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg