Sushi du aldri glemmer!

 

Hvor finner DU Trondheim’s BESTE sushi, pent blandet med den beste servicen? Let’s go maki!

 

Jeg skal nå avsløre for deg hvordan jeg overlever en høysensitiv shoppingdag i midtbyen Trondheim. Jeg tar inn det meste av inntrykk, og blir sliten bare etter noen timer. Det er folket. Det er gåingen. Bråket. Hele pakka. Jeg elsker Trondheim, likevel blir jeg helt ferdig av alle de massive inntrykkene. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har søkt tilflukt til Byhaven og trukket meg tilbake ned i kjelleren, der jeg finner en underverden jeg liker. Sabrura Sticks & sushi ligger det nede som en magisk underhavsrestaurant, og gir meg alt jeg behøver.

Nydelig mat. Hygiene. Peace. Superservice. God stemning. ro. Det er som om de som jobber der vet at de tar imot slitne shoppere, og som om de instinktivt tar bedre imot oss enn andre steder.

 

Her kan jeg gå inn på freshe toaletter og vaske fingrene fri for by, for så å sette meg ned og puste. Så kan jeg fylle på med den næring og stille hvile jeg behøver. Jeg kan velge å sitte tilbaketrukket, eller midt i restauranten. Her er tilpasset alle behov slik at man får en god restaurantopplevelse.

 

Buféen på Sabrura Byhaven er virkelig noe for seg selv.

 

Her finner du blant mye annet Frosta-maki med jordbær, kyllingklubber, asiatisk salat, tempura futo maki med majones, rekechips, Shatari kylling sticks og alt av tilbehør. Det er bare å slå seg løs og spise seg mett. Ja du kan tilogmed vente en stund og spise deg mett igjen.


 

Blottet for stress, mas, kjas og jag. Skjermet fra tut tut og eksos kan du trygt hente deg inn her nede for å samle energi.

 

 

Anja Wollan og de andre glade laksene på Sabrura Byhaven ønsker deg velkommen med et smil, og du kommer ikke til å glemme maten du får servert her. Topp kvalitet servert sammen med hvile, ro, balanse og harmoni. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg