En rufsete blogger’s kunst

Kunst. Er vidt begrep. Omtrent like vidt som “blogger”. Siden jeg er en rimelig grønn og passelig rufsete blogger, er nok også min sans for kunst deretter. Out of space. Kosmos heaven. Planet paradise, inspirert av en drøm jeg hadde om meg og min søster. Vi badet i glitrende vann, som bredte seg utover i landskap med foss under vårt platå. Himmelen var fylt med close planets, og vi var fylt med glede og gode energier.

Jeg elsker å male med akrylmaling og water color pencils. Problemet var bare at selvtilliten svikter meg i årevis, og jeg trodde ikke at jeg kunne male særlig. Helt til kjæresten min begynte å snakke om det. Det var det lille sparket i ræva som jeg behøvde.

 

Det males ved kjøkkenbordet…

Og det males ved stuebordet..

 

…Noe er uferdig:

 

Og noe begynner snart å bli ferdig:
 

 

Jeg mener det bor en kunstner i de fleste. Manifestet til materiale vil all denne kunsten gi positiv energi; det gjelder å få kunsten satt ut i verden. Der den hører hjemme 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg