Og jeg som aldri i verden skulle ha noen ny kjærest 😲💜😍

 

OhMyGod. Like OMG. Som i ohmylord! Det er som om hele universet peker nese til meg og synger: “Så feil tok du din lille fis!” 

Og jeg liker at jeg tok feil.

Hver dag blir jeg overrasket med en gang jeg våkner, med tanken “Oi! Jeg har kjærest!” Og ikke bare det, men: “Oi! Jeg har kjærest og oppfører meg som en fjortis av en lovebird in deep deed (deep shit)…!” Man er tilogmed offisiell om det, og henger såvidt med i svingene.

 

Altså, jeg mente at kjærlighet var oppspinn, og at folket var preget av vrangforestilninger. Jeg fnøs av fjortiserier, og mente bestemt at oppspinnet “kjæresteri” var en handling ut fra “misforståelsen monogami”, mens jeg henviste til skillsmissestatistikker og bad endings.

Og så dukket HAN opp for 3 uker siden. Midt mellom telefonintervjuer og TV-intervju på direkten, fikk jeg tidenes surprise. 

 

Anyway; DIGG er det! Men jeg skal ikke glemme dere lesere altså. Let’s update.

  

Jeg har hatt legohelg, og begge gutta har herjet huset. Deilig, som vanlig. Siden mama’s in love, blir det en del music out loud og tente lys. Guttene digger typen, og hva er vel bedre enn det. Til lunsjen i dag ble det rocket på kjøkkenet..

 

…i dette fy-antrekket (typen hadde enda ikke ankommet, don’t worry Jan Thomas!)  (.. btw; “lykketoppen”? More like hippietoppen!)  

Fyantrekket:
 

Ettermiddagen ble tilbragt på middag hos min mor rett nedi gatene her, sammen våre mange søte små, nytypen og min kjære svigerinne og min bror. Vår form for “party”. 

Nå har jeg stua for meg selv. Det er på tide å sjekke ut en film om en stund, og bare relaxe skikkelig. Akkurat det kan være toppen av lykke for en alenemamma. Take care/over og ut/so long (velg en selv 😉 )

Hilsen hun som aaaldri i verden skulle inn i noe nytt forhold -ik!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg