2 menn på en gang


 

 

Jaggu ta; det var på tide at forbipolene kom seg ut på eventyr. Mellom bakkar og berg, langt fra havet, sitter jeg her og har kapret ikke bare ei gullhøne; men to GULLHANER! God damned. Denne kvelden er til å ta å føle på. 

Yeah.

 

When crazy meets nuts goes mad, da kan man faktisk ta litt på lufta og føle på stemninga. 

En av disse er en jeg gjerne kaller kompis. Han andre er en som får det til å krible kraftig i magen min. Is it mr right, or is it mr left? To the left to the right…

Sånn er det med meg, og slik har det alltid vært, at jeg har hatt like mange kompiser som venninner opp gjennom årene. Å sitte her en lørdagskveld oppi Meråker og skravle og le sammen med to menn, faller meg helt naturlig. Hvorfor bare to venninner? Why not two GUYS? Det som er litt snedig er at alle mine venninner også en gang i tiden var typiske guttejenter. Nå har vi vokst opp til å bli noen kompiser hele gjengen, alle som en. Å ha en kompis eller 10 er noe som vil gi både humor og inspirasjon til nye måter å tenke på.

 

We love them guys, right girls? 

Og gjerne to eller flere om gangen! 

Hvem sa koffert? 

Ikke jeg!

Happy saturday night fra tjukkeste bøgda i Trøndelag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg