Photosession ut i skauen

 

Tittei. Bare innom for å sutre litt. Er det en ting en gammal freak fra nitti født i åtti, synes er weird og aldri så lite pinlig, ja så er det all fotograferingen som følger med blogging. Skulle virkelig tatt seg ut med slik selfiedyrking på 90tallet. Nå står alle og gjør seg selfie til.

 

I dag er det photosession med Chris J, som er aldeles smashing til å ta bilder. Det er hun som har tatt bildene på min bloggheader. Dette er et honorert oppdrag, in secret motion, så jeg kan ikke skrive hva bildene skal brukes til. 

Mest sannsynlig er et par av de ute og løper på nettet i morgen. 

 

Skulle virkelig ønske at jeg kunne dette med å posere og slikt, men jeg er liksom ikke laga for det. In fact så får jeg helt vondt i magen av å bli fotografert, så da er det allright at det er relaxing Chris J jeg har med å gjøre. So here we go, ut i skauen og fotografere da… 

Ha en strålende aften, forbi polene og tilbake igjen. I got to run!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg