Nytt på bloggen: Bli kjent med mine venner


 

Jeg er en rik dame: har to herlige barn og en hel skog med gode venner. Her inne har jeg skånet dem fra å eksponeres offentlig, og når vi har møttes, har jeg stort sett lagt bort kamera og fokusert på tilstedeværelsen.  Men god damned da, mine venner er så spennende og så fantastiske, at jeg fremover kommer til å vise dere hvem flere av dem er. Jeg er nemlig så heldig å få livet mitt beriket med gode samtaler, turer, latterkramper og verdifulle stunder. 

Jeg har ingen “bestevenn”, og mener uttrykket er barnslig. De er best alle sammen, og jeg er inderlig glad i dem akkurat som de er.

Hver uke fremover skal jeg forsøke mitt beste å innta rollen som hun plagsomme fotografen. Hu derre bloggervenninna som på død og liv må ta både selfies, pics og aloties. Jeg skal dessuten straks sette i gang og lage et innlegg om ei av dem, wait n c n watch me! 

På bildet over ser dere noen av mine gullskatter:

-Nederst: Dianelys fra Cuba. Hun er min nærmeste nabo, og vi har vært venninner siden 2001. Kontakten var laber en periode da vi begge strevde med vårt – but we’re back! Diva, som hun kaller seg, er mamma til tre, hvorav minsten på 2 er kompisen til min toåring i barnehagen to minutter nedom her. Annenhver helg er vi begge alene hjemme uten barna, i hvert vårt rekkehus. I morgen skal vi på Sweedish road trip med et herlig par som jeg har fått blitt kjent med gjennom henne, nemlig Franck og Roar!

-Øverst til venstre; Sola mi Solfrid fra Finnmark som nylig ble mamma til sitt barn nr 4, lille søte Isac, og som bor aaaaltfor langt unna meg nå. I hope n pray that it comes a day, da hun tar med seg darlingen, kiden og sin eldste datter og inntar Trøndelag igjen. Savner henne hver dag 😍

-Øverst i midten; Young Siri, som er klok som en eldre dame, og skravler like mye som meg. Denne dama er rett og slett en empatisk og snill superladie som det er awesome digg å ha besøk av. Hun var innom meg senest i dag, og det er alltid givende og ekte med en Siriprat. Hun er mamma til ei lita pie, og jobber selvfølgelig med mennesker innen rus og psykiatri. Heldigvis, for de trenger ei som henne.

-Øverst til høyre: Ærlige, dønn herlige Janne som jeg har kjent siden 1.klasse på barneskolen, er ei dame jeg er stolt over å kjenne. Vi har gått turer sammen i skog og mark og pratet og skravlet i all slags vær, og vi vet vi alltid er der for hverandre. Vi står opp for hverandre, og jeg kan alltid stole på denne dama. Hun har en tendens til å dukke opp når livet gir meg bratte bakker, og så rusler hun sammen med meg. Jeg går mer enn gjerne sammen med henne også, når hun møter sine oppoverbakker.

Ingen penger og intet gull, hverken diamanter eller fjåseri og tull, kan får meg til å føle meg så bra inni meg, som disse og alle de andre vennene mine kan. 

2 kommentarer
    1. Jeg er så enig! Jeg har heller ingen jeg kan si er ” bestevenn” , for jeg har flere gode venner : ) veldig koselig innlegg : ) klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg