Kloden har ingen grenser: Vi er alle en del av alt, og vi digger deg Stina 💖


 

Kjære “Stina” ❤

Det handler om forskjeller, ikke sant. At vi alle må aksepteres og respekteres, uansett. Er du ikke enig? Vi må alle få være dem vi er.. Akkurat dem vi føler at vi er..

Vi tenker på deg i kveld, jente. Og vi digger slike som deg, som holder ut mobbing og setter dere på busser det dere ikke vet om hjulene bærer  ….dere fram …dit dere vil…

Well guess what? Hold ut, og dere vil bli overrasket over hvor langt slike bussturer vil bringe dere.

her er din egen link, “Stina”, takk for at du er helt rå:http://m.forbipolene.blogg.no/1478877992_jente_ble_mobbet_p_bu.html

Hilsen

Patricia fra Colombia, Helene fra Norge, Dianelys fra Cuba, Orleidy fra Cuba, (vi alle fra et sted de kaller verdensrommet)  😉  ….med ønske om en fredelig natt og en nydelig morgendag ☺😊☺

Ps: Jeg kan virkelig ikke ta på meg æren for dette nydelige bildet over her, som er tatt av fantastiske Patricia ☺

6 kommentarer
    1. Så fantastisk at du var der for Stina akkurat da! Med tanke på at jeg har haugevis med elever som tar buss hver dag leste jeg innlegget ditt med stor interesse. Jeg må følge ekstra med på mine elever.

    2. Jeg… vi… er målløse!! ❤❤❤❤❤
      La en datter med hodet fullt av overveldende tanker til sengs i kveld. At så mange har lest om henne, at så mange bryr seg, at så mange støtter henne og sier de digger henne. Vi måtte ha en lang prat på sengekanten før hun fikk sove. For henne har dette tatt en fin vending, fordi akkurat Helene var på bussen akkurat igår. Så får det være opp til alle oss andre voksne å også være en «Helene» når vi ser noen bli dårlig behandlet. For det er da det begynner å hjelpe!! 🙆🙆🙆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg