Den magiske toåringen

Du ligger og sover ved siden av meg. Og gudene vet hvor takknemlig jeg er for at du ligger der med den bitte lille kroppen din. Jeg har gratulert deg med dagen i flere dager, selv om dagen i dag var den store 2årsdagen din. 

🎈🎁GRATULERER MED DAGEN, EVEN! 🎁🎈

Men stakar lille da.. tenk å få feber på bursdagen sin 😟

Samme hvor mange boller mamma hadde bakt, og jeg tilogmed hadde med da jeg hentet deg i barnehagen, sa du: “Nei.” Så ble du varm da vi kom hjem.

Stikkpilletilværelsen er ikke noe gøy for en liten pjokk når det er bursdag. Men du, Even, du er ikke den som klager. Du koser og klemmer og prøver å leke. Tapre gogutten min.

Helene kom på besøk, og som vanlig trylla du noe slags sim sala bim, og hun ble magisk bedåret av deg. 

We got some story, boy, og jeg er så stolt av deg.

Skikkelig skikkelig superglad i deg 😙😙😙

Kos fra mamma din 😍😍😍

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg