Verdensnyheten som gir deg orgasme uten at den rører deg

 

Annonse for alle selvstendige kvinner.

Vær hilset, alle damers drøm: W 500 Magenta Lace pro womanizer!  Den fantastiske stimulatoren som gir deg multiorgasmer uten å røre deg der du vet.

Denne nydelige skapningen på 12 cm lengde, med en diameter på 6 og tysk superdesign, vil minne deg om en vibrator. Men det er noe helt annet. Den er dessuten å få kjøpt i mange forskjellige design og farger.

Womanizer bruker heftige trykkbølger for å gi deg nytelse, og er den første i verden med slik type stimuleringsteknikk.

Damer, dette er verdt å prøve. Som mine lesere vet, er jeg en innbarka selvstendig feminist. Og nå har jeg lyst til å feire alle de tøffe, råe, coole damene her til lands. Denne verdensnyheten er verdt pengene, og jeg ønsker å gi leserene mine muligheten til å kjøpe denne litt rimeligere enn i butikkene. Så du får kjøpe den til 10 % rabatt.

Ta en titt innom Erotikk 1’s nettbutikk her, bruk promokode polene, og få 10% rabatt på alle dine kjøp: http://erotikk1.no/shop/ 

Velkommen til å dele denne på sosiale medier, vi er stolte av denne kvinnevennlige verdensnyheten. 

On the edge? Ikke mer enn bladhyllene på dagligvaren… Join us rather on the o’s edge 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg