På byen med Angelina Jolie

 

Jeg bruker ikke å bli starstrucked, men i natt ble jeg nesten det. For dette er dama alle menn faller som fluer for. Dette er snuppa de får prestasjonsangst av.

Selveste Aina Jolie. Aina, iallefall.

 

Alle som kjenner meg, vet at jeg kontinuerlig blir kjent med nye mennesker. Sosiale antenner? Jeg har et par hundre!

 

 

I går kveld skrev jeg om hvordan jeg ikke greide å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre. Les om det her: http://m.forbipolene.blogg.no/1469908884_greier_det_ikke_makte.html

Vel. Jeg kom meg hverken til Trondheim by eller til hippiene oppi skauen. Hvordan skulle jeg få til det når det var så gøy på Bamses? 

 


 

Kjekke bartendere som ikke skjønner selv hvor flotte de er, lesere som vil prate om bloggen, venner og nye bekjentskaper. Gode gamle Bamses pub!

 


 

Det finnes ingen større rikdom enn mennesker du kan bli glad i. I går møtte jeg Angelina Jolie’s tro kopi, Aina. Vi hadde det skikkelig gøy, og jeg kjenner at henne må jeg bare bli bedre kjent med. 

 

 

Anna på bildet under, var klin edru, for hun hadde barn å komme hjem til. Baby til og med! BABY! Grattis Anna!

 

Tips til dere lesere: Bring a høytaler, og lag party på do. 

 

 

Thinkaboutit: dere er jo som regel samla på do anyway. Hva med å rocke litt til Milfs og danse til aint your mama i samme slengen?
 

 

Linselus, sus og dus.


 

America america

 

Bamse’s pub har sin egen bamse, nemlig Stig (bildet under) Han var selv med på festivas i går.
 

 

Ja det er noe med det. Å bare være sammen med andre voksne. Å vite at barna har det helt fint, og gå ut og lufte hårstrå / slå ut håret / hairspray queene litt / ….whatever!
 

 

Late night – pozing:
 

 

Dagen derpå – pozing:
 


 

Hva gjør DU når du skal slå ut håret, spraye på hairspray og lufte deg selv og vingene dine?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg