Avsløring av hemmeligheten

 

 


 

Hallais, u doin nice? I går skrev jeg at jeg hadde en hemmelighet som fikk meg til å danse i dusjen og sånne greier. Les innlegget ved å trykke på denne linken:  http://m.forbipolene.blogg.no/1469703335_jeg_har_en_hemmelighe.html

Jeg hadde gode grunner til å ikke blogge om det. 

Dette er nemlig en fast leser av bloggen min:

 

 

Hils på min bror Hans Even (ja ,minsten vår Even er oppkalt etter ham)

Les mer om han her: http://m.forbipolene.blogg.no/1441211215_bloggertasje_musikerb.html

Han hadde 30årsdag i går, og trodde ingen kom på besøk til ham på den store dagen. Bare sin mor og svigerforeldrene skulle komme og grille litt. Ellers ingen. I virkeligheten var vi 30 stykk hemmelighetsfulle gjester som han ikke visste noe om. Hans kone Astrid, min ellers så ærlige og verdens beste svigerinne, løy i vei til Hans Even om folk som skulle til syden og alle som ellers var bortreist.

Jeg lar brodern fortelle om den store dagen sin selv. Dette er gårdagens facebookstatus fra Hans Even:
 

 

 

Min bror ble kjempeglad, og gliste bare mer og mer for hver eneste gjest som dukket opp. 

Sjekk denne spreke dama, hun heter Anna Helene, og er kollega av Astrid. Makan til fresh dame skal man lete lenge etter. Med selveste Smileyine i armen og greier 😉
 

 

Jeg vet du var bittelitt nedfor før den store dagen din, broder.. Ikke rart det nei. Skulle virkelig ingen andre enn mamma og svigers komme? 🙁

Men så:  🙂

 

…og så:  🙂  🙂  🙂

 


 

Ja dette var skikkelig gøy! Trodde du VIRKELIG vi skulle SVIKTE sånn en mega KJERNEKAR på 30årsdagen din??

 

Nånei du. Vi er litt for glad i deg til det!
 

 

“A lot ie’ måtte vi selvfølgelig ta også!
 

 

Har vi ny rec? Oh yeah, aldri hatt SÅ mange ansikter med på en alotie nei 😉

 

 

Kjære svigerinne.

Du ruler! Tenk å fikse surpriseparty for brodern rett etter dere kom hjem fra ferie. Apropos dette: Tenker du noensinne på deg selv? Jeg vet såpass, at sist du for en gangs skyld skulle ta deg et femminutt med kaffe, fant du stua full av kumøkk fordi hunden Tara hadde vært på ferde. Alltid er det noe du har å gjøre. Og du klager ikke. Nånei, ikke et eneste sutreord fra din munn. Tusen takk for at du gjør min lillebror lykkelig. Med den spreke kroppen din har du båret fram og gitt ham 3 skjønne små herligste, og nå gjør du alt for et godt og varmt hjem som du elsker og setter høyt. Sammen med min arbeidssomme og flittige bror, lager dere eldorado for mine heldige tantebarn. Dere inspirerer ikke bare, dere rocker villt! Jeg er stolt av dere!

Hans Even! GRATTIS OG VELKOMMEN OVER I 30ÅRA, fra nå av blir du bare yngre og yngre mann, I bet you!  

Kooooos fra Solsiden, solbrillene, Trondheim og meg.
 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg