I kveld inne på forbipolene: girls breaking tabu night 💥

 

Vi kaller dette et ytringsfritt land. Likevel florerer temaer man helst ikke skal snakke om i tankene våre. Og bare der. Vi er redde for å miste ære og anerkjennelse, så vi tier. Men JEG, …ja dere vet jo meg. Jeg levde bra med et frynsete rykte før jeg begynte å blogge for et år siden, så jeg er ikke det minste redd for min såkalte ære. 

Har nordmenn opplevd rasisme? Hvordan definerer wikipedia rasisme? Hva med det “vakre” ordet “mensen”, kan vi snakke åpent om det, uten at man rynker på nesa? Og hva synes vi egentlig om tittelen? Er den nice? 

Inne på forbipolene ligger to innlegg klare som egg. De publiseres i kveld. Et klokken 18.00, og et klokken 19.00. Jeg krysser nye grenser nå, og kjører på med nye trollsprekk i lys. Elegant, uten tåtråkk!

Velkommen innom forbipolene.blogg.no i kveld, for en damenes girlpower aften med åpen og ærlig sannhet og fresh tæl i!

Hilsen Trønderine på Lykketoppen 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg