Sommerbildene jeg aldri delte

Avsløre deler av mitt sommerliv 2016 som dere ikke har fått innblikk i enda? Hellyeah..

 


 

Det er sommer, og vi koser oss mer enn vi gidder å skryte av på sosiale medier.

 

 

Gutta boys digger sommeren, og jeg ser de har evnen til å nyte livet.
 


 

Vi har hatt trivelige sammenkomster, spist mye god mat og nytet sola. Selv om sant skal sies: dette solværet er over en måned gammelt.
 


 

Vi har vært på Ytterøya og drevet med ziplining.

 

…. og plukket skjell i fjæra.
 


 

Stortåa har fått seg en dukkert, men jeg har enda ikke bada.

 

 

Jeg har jogga hypervettet av meg 2 ganger i uka, og da jeg løp ute på øya møtte jeg Bambi:

 


 

Jeg ser alt det vakre…

…og nyter det.


 

Livet er for kort til annet enn å nyte det…

 

Gutta og jeg er stort sett på farten
 

Og når de sover over hos pappan sin begge to, jogger jeg enda mer…
 

…og så har jeg skikkelig barnefri med de andre voksne barna i byen her. 

 


 

Siden minsten min venner seg på overnattinger hos pappan sin i disse dager, kan jeg også nyte litt alkohol.

 

 

Stjørdal by midnight kan være koselig. Jeg bare savner litt flere utesteder… Og at folk senker terskelen for å dra ut og være sosiale til å bare drikke alkoholfritt. kaffekveld er gøy som fy. Jeg kan fortsatt dra ut på fest og drikke bare kaffe og brus, dersom jeg har barn med barnevakt å vende hjem til. Det er absolutt enda mer gøy enn å drikke alkohol.
 

Men dette var jo også digg. 

 

Mer sommer i vente, og det er bare å boltre seg i flora og deilige blomsterdufter. Trene masse og spise god mat. 

God sommer videre, hilsen forbipolene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg