Tørt og skadet hår? Dette FUNKER!

 

Jeg hadde ærlig talt ikke troen på dette her altså. Følte jo at jeg hadde prøvd alt. Men etter en uke er jeg gira som fy på å reklamere for disse rene, økoligiske og vegetariske produktene. Dette er en reklame som jeg kan stå for! Jeg skjønner ikke hvorfor disse geniale produktene ikke er mer kjent… Men Lush er kanskje for beskjeden?

 

Det er trikologen (hodebunnsutdannede) Mark Constantine som sammen med sine medarbeidere over tid utviklet de håndlagde produktene Lush selger i sine fargerike butikker. 

Jeg har ikke brukt dem som anvist. Prøvde meg på Hair Custard som hårvoks, men det ble feil for meg. Helt til jeg skyllet det ut i neste hårvask, og miraklet var et faktum.. 

 

 

Så jeg utviklet min egen form for nattbehandling. Først vasket jeg håret på kvelden. Så hånddukstørket jeg det til fuktig tilstand. Deretter smurte jeg inn hele manken i Hair Custard, som forøvrig er som en vaniljesaus stappfull av egg rike på proteiner, og fair trade vanilje absolutt, fra nær Rwensori-fjellene i Vest-Uganda. Dette er Lush’s mirakelsaus fra Flag store i Oxford Street.

 


 

Utenpå Custard, smurte jeg på enda en blanding. Denne gangen Retread, som er en balsam laget av proteinrik yoghurt, sjøgress og fuktighetsgivende Cantaloupe melon. 

 

 

På bildet under har jeg også smurt meg inn med Lush sin ansiktscleaner Dark Angels, mens jeg venter litt….
 

 

…før jeg smører inn mitt nå så klebrige hår med et tredje produkt, nemlig Veganese balsam fra Lush. Denne inneholde agar agar gele (tang), pisket sitron olje og juice, samt infusjon av lavendel og rosmarin.

 

 

Jeg sover en god natts søvn med et hår bortskjemt på deilig og ekte pleie, naturlig sådan, og dusjer ut produktene dagen etter. Da kurer jeg håret, og balsamerer det med veganese balsam. 

Til håkur anbefaler jeg sterkt denne:

http://m.forbipolene.blogg.no/1462004660_30042016.html

Tidligere har jeg vært avhengig av asfaltharde hårstylingprodukter for å holde ned uregjerlig og ødelagte hårstrå. Nå trenge jeg kun denne: Sunny hair fra Lush:

 

 

Før:

 

Etter:

 


 

Håret mitt er reparert, rett og slett. Og jeg gleder meg til flere helbredende nattekurer.

Jeg garanterer dere at jeg aldri i verden ville brukt mitt ansikt og min blogg forbipolene.blogg.no til å fronte tulletøys. Dette funker faktisk, og vil gi deg friskt og glansfullt hår. It’s serious nature boom boom!

SpReAd ThE wOrD 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg