Kim Kardashian’s favoritt bubbleroon heter RoSe JaM!…og jeg har testa den!

 

Jeg putter den oppi. Så putter jeg med selv oppi. Og så begynner en reise inn i farge og dufter jeg egentlig ikke greier å beskrive…

Dette er et reklameinnlegg med test av produkter for butikken Lush, Dronningens gate 14, Trondheim. Inneholder produktplasseringer.

Produkter som er testet: Boblebiten Rose Jam Bubbleroon og Mask of magnaminty, self preserving.

 

 

Denne lille rosa herligheten, er altså det badeproduktet Kim Kardashian fikk dilla på da hun var gravid. Rose var den eneste duften hun ikke ble kvalm av, og akkurat Lush rose jam bubbleroon ble hun altså helt forelsket i. Denne crushen gikk aldri over; Kim Kardashian bruker dette håndlagde produktet jevnlig fortsatt.

…jeg bare MÅTTE finne ut hvorfor! 

 

 

….vanner bruser og fylles med en nydelig knallrosa farge. Det er massivt. Jeg får en følelse av at boblebiten er proppfull av næring for huden, naturlig roseduft, og like naturlig farge. Og det ER jo naturlig! For det er LUSH som selger det, og da kan både jeg og gravide være sikre på at dette er trygge varer. 

Rose jam bubbleroon bruker lang tid på å bruse og smelte i vannet. Du kan reise deg (gravid? Sette deg opp) og smøre deg inn med boblebiten. Hele du blir knallrosa, og biten funker peelende på huden.

Søren, jeg greier ikke å finne noe negativt ved denne deilige boblebiten. Den er så innmari verdt den lille spastunden i hverdagen min.

Og hvordan er hverdagen min? Jo den er stappfull av bleieskift, stress, husarbeid, matlaging og trening.

Det er bare det at akkurat dette badet endret hverdagen min, skjønner du. For nå er det håp. Jeg kan senke den stressa kroppen min nedi et rosa varmt vann enkelte kvelder, og føle meg varm, avslappet og duftende flere dager etterpå.

Jeg kjenner lukten av Kardashian’s favoritt i kjelleretagen to dager etterpå. Er det en bra ting? Ja for meg er det en veldig fin ting. Når jeg sliten henter nyvaskede klær i vaskemaskina der nede, før jeg skal bære klesvasken 32 trinn opp for å henge opp klærne, blir jeg nå påmint noe deilig: en rosa bublebadopplevelse her om dagen.. og en neongrønn en som venter (boblebit nr 2 må jo også testes..)

 

 

Ansiktsmasken jeg tester i samme slengen, er den bestselgende masken “mask of magnaminty”. I og med at jeg bare har testet den denne ene gangen, er det umulig for meg å gå i dybden av denne, siden det er et produkt som bør brukes jevnlig over tid før man ser alle resultater.

Men jeg opplevde ansiktsmasken slik: lukten av mint er generelt ikke den beste duften for meg, men den var enkel å påføre, huden kjentes både renset og fuktet etterpå. Noen dager etter gløder jeg fortsatt i huden. Den har myke store korn, slik at huden ikke “peeleraspes”, men mykt og behagelig pleies. Jeg likte virkningen av den, mens lukten av mint ikke kjentes etter et halvt minutt, men gikk over i en fresh følelse. 

Lille Even ga seg ikke. Han ville også bade i knallrosa vann, må vite. Og han badet roligere enn vanlig. Det var akkurat som om han ville nyte duften og det fargerike vannet. Som mamma. 

Kim Kardashian, I see your point. Jeg digger dette massive spabader som Rose jam bubbleroon ga meg. Jeg hverdagslever lenge på denne rosa cupcakebiten. Du bar på et barn. Mine barn var effektive medhjelpere da jeg skulle teste rose jam, og de elsker det. På lik linje med barnet du hadde i magen din: jeg er sikker på at babyen i magen din elsket at mamma ble avslappet, og ikke kvalm.

Produktene er ikke bare godkjent som SPA, men absolutt å ANBEFALE!

Testet, illustrert og skrevet av forbipolene.blogg.no , Helene Dalland.

 

 

 

#kim  #kardashian  #kimkardashian 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg