Warning: “Tjukka” bigbooty skal jogge!

 

 

Pass på! Bred last på fortauet! 

Som dere kunne lese i dette innlegget denne uka: http://m.forbipolene.blogg.no/1459369291_til_du_p_toget_som_me.html

så fikk jeg en kommentar fra en random dude på toget at jeg burde slanke meg.

 


 

Så løp! Søk dekning! For nå er naturlige dameformer løs på veiene! Jeg og mine brede hofter skal jogge min ukentlige joggetur! Og jeg trenger visst space til dette, i følge togduden fra Værdarn.

 

 

For å illustrere denne fatale ukentlige joggeturen, med runde hofter og rompe av dimensjoner, fikk jeg hjelp av en dame jeg ikke kjenner en gang. Hils på Anne Margrethe.

Jeg spurte henne i samme slengen: “Hva synes du om kroppspresset nå til dags?”

Tvert kom svaret: “Jeg er imot det. Vi må være som vi er!”

Helt enig, Anne Margrethe, la oss være som vi er.

Jeg elsker å være kvinne. Digger hvordan disse hoftene kraftig tar tak i oppoverbakker og pumper meg full med endorfiner. Yeah for naturlige kvinneformer!

Til ungdommen: vær stolt av akkurat den du er. Du er unik. Alle andre er opptatt. Vær deg selv, og gi blaffen i hva andre mener om deg og ditt utseende. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg