Uka’s flaueste tabbe

 

På face har jeg tidvis chattet med en som bor på stedet der jeg bor, i ca 2 år. Vi har aldri møttes, vi bare tuller, tøyser og later som om vi flørter litt, mens vi begge vet at vi trives med å være single. Så vi har god tid med dette å møtes og sånnt..

Før vi tar av med uka’s tabbe, må jeg bare, hehe, kremt, påpeke at han og jeg altså TULLER en del. Jeg har ingen innsyn inn til stua mi her i 2. etg, så jeg kan godt kle på meg etter dusjing nede i kjelleren, her oppe. 

Etter en slik dusj en dag denne uka, multitasket jeg slik: chattet med denne duden og dattra til en venninne av meg, og kledde på meg etter jogging og dusjing. Duden undret på hva jeg drev med.

And it goes like this:
 

 

 


 

 

3 liv ble forlenget denne uka, altså, med andre ord, selv om jeg døde litt også. For vi fikk oss ikke bare en god latter, men en riktig så pinlig en. Takk og pris for selvironien. Klomsete meg kunne ikke overlevd en dag uten den. Og så BRA at dattra til venninna min har passert myndig alder. Puh..

Potensiell morsom kompis å henge med, dette her, og det skal bli gøy den dagen vi endelig møtes. Om ti år eller noe..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg