Konkurranse for power-girls!

 

 

Klar for en enkel og usponset konkurranse? 

Jeg er blitt pretty glad i mine lesere, og har lyst til å gjøre en av dere litt gladere og hakket tøffere. 

Som dere vet er jeg en stolt feminist, og mener at alle som synes kvinner skal ha rett til skolegang og stemmerett, er feminister.

Denne konkurransen er myntet på mine medsøstre. 

Premien kan gjøre en av dere tøffere, og tryggere ute på byen en sen kveld, nemlig boka “Sterk, en håndbok for jenter” av Anita Andersen.

Denne konkurransen er helt og holdent usponset, og jeg har selv gått til innkjøp av boka for å dele ut til en av mine lesere. 

Alt du trenger å gjøre er å svare på følgende spørsmål: Hva heter den knalltøffe hovedrolledama i komedien “Identity thief”?

A: Sandra Bullock

B: Melissa McCarthy

C: Jennifer Aniston

Skriv kommentar under her med svaret A, B eller C, og jeg trekker ut en heldig vinner innen fredag 1.april.  Husk kontaktinfo. 

Girlpowerhighfive from one ladie to another!

 

 

3 kommentarer
    1. D e B, Melissa McCarthy! Og ho e knalltøff og steinmorsom!😂 Flire mæ fillat av den dama, og sku ha ønska æ kunna vært litt mer som ho, type ang sjøltillit.. Ha en flott torsdag, sola skin på Stjørdal’n! 😀🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg