Neiii! Man sier ikke DET på date!

 

 

Hva skjer når man stapper to klin edrue, klossete og sjenerte mennesker inn i ei stue, og kaller det date?

“Sjenert, DU, Helene” sier du og rister på hodet. Nei you’re damned right, når jeg har deg på en armlengdes avstand.

Så hva skjer altså under en sånn type date?

Let me tell you.

Man snakker så mye bimbam, og innen så fordømt mange “date-forbudte” emner og temaer, at du ville ledd deg skakk. Man plumper ut med ting man egentlig ikke vil, fordi det koker av flauhet oppe i topplokket.

Alle lærere på sånne sjekkekurs ville dødd litt av oss i kveld.

For man skal ikke snakke om ekteskap, barn, fjerne x’er fra 15 år tilbake, fy-ord og skamseg-ord!

Ikkje braaaa, selv om man er så forskjellige at man vet man skulle være på trygg grunn.

Kremt. Jeg kan faktisk ikke skrive her hva vi snakket om på daten i kveld, fordi jeg har noen tanter som leser alt jeg skriver.

Men jeg kan fortelle dere at vi sa så mye klossete god damned flæwt, at vi lå i sofaen her og lo av oss selv. 

Kofferter og hippietider.

Misforståtte ord og fraser.

Men du, deiten, du er slettes ikke “teit”, som du tror selv, skal du vite. Du sa ingenting du bør skjemmes over. Og du var like kjekk som i går. Like morsom. 

Det er bare jeg som blir så flau, og babler i vei. 

Og når du i tillegg babla i vei, ja så ble det en komedie jeg ville ledd meg forderva av om jeg så det på skjerm.

For sånn dating, klining og kyssing, det er farlig det. Og jeg freaker ut og blir en kloms av det.

Særlig når begge to er edru og sjenert fra før.

Djises… hjelpes. La oss virkelig ta oss en pils neste gang, for Guds skyld, for din skyld og for min skyld. Vi kan like greit sette oss i badekaret i kjelleren her og bable bimbam der, etter det. For nå har vi sagt så mye rart, at vi har vel ingenting å være sjenerte for mer. Tølla. Tør ikke lell! 🐥🐤

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg