Den aller beste daten noensinne, aner ikke selv hvor fin han er.

 

…Har du noen.gang møtt et menneske så flott, snilt, kjekt og fantastisk coolt, at du var sikker på at vedkommende visste det selv? Og så viste det seg at h*n slettes ikke visste det selv likevel..?

Det har jeg. 

Barnevakta stod klar, og det var bare å hive seg uti det. Jeg ante ikke personligheten på han jeg skulle møte. Met him by face. Men skulle treffe ham på Egon.

En date. 

Vi fikk være for oss selv, og pratet i vei og alt og ingenting.

Kjære deg. Jeg får ikke skrive navnet ditt, og jeg respekterer det. Ei heller får jeg bruke bilde av deg her. Men du ville gjerne at jeg skulle skrive om deg, og daten jeg hadde med deg i kveld.

Vet du ikke, overhodet, at du har verdens vakreste øyne? Når du løfter blikket og ser meg rett inn i øynene, skjønner du ikke selv at du er nydelig? Er det virkelig sant at du ikke ser selv hvor fin en mann du er, når jeg og alle andre damer med godt syn her på kloden, ser det?

Ærligheten og åpenheten din, førte til at jeg fikk vite en del om deg i kveld. Om hvordan ensomhet og tristhet har ført deg på stier langt utenom samhold og folkemenger. 

Det var ikke problemprat. Det var heller ikke sutring eller klaging. Du er bare en ærlig mann, som er veldig veldig lett å prate med.

Dersom ingen har tenkt å fortelle deg det, så får jeg gjøre det.

Du er helt rå. Du er den beste daten jeg noensinne har fått oppleve å være med på. Du fikk meg til å le så mange ganger, og jeg hadde egentlig bare lyst til å gi deg en varm klem. Men da hadde jeg blitt så flau, vettu.

Du jobber med barn, du er kjekk, du er kul, du er snill…

Du er alfor perfekt for en freak som meg. 

Og så vet du det ikke selv…

 

 

2 kommentarer
    1. Oioi, love is in the air! Blir det fler dater?
      Å skrive navn og sånt etter første date hadde vært litt sprøtt spør du meg. 😉

    2. Drea: Jeg blogger om dater, og hadde med både navn og bilde på forrige dateinnlegg. Bare for gøy, og datene er klar over det på forhånd. Men jeg hadde ikke forventet å like noen så godt som han i går nei. Vi skal møtes igjen i kveld. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg