H*n vil ha bloggkrig

 

 

All reklame er god reklame, hva? Særlig hvis du blogger kun for å blogge. Altså, hvis du er her kun for å nå toppen for å tjene penger. 

Ingenting galt i å tjene penger på blogging. Mange toppbloggere har gjennomført kvalitet å levere. Styleconnection har kreativitet pakket inn i vel leverte sterke meninger, å bidra med. Kona til gir oss humor skrevet med kvaliteten til en bestselgerforfatter. Sophie Elise skriver bra hun også. Drea Karlsen skriver som en ekte skribent. Åh, jeg har lest så mange bra blogger.

Vi har sett bloggkrig før. Martine’s åpenhet førte til at Pierre og Isabell fikk sympati. Ja, og så viste det seg at Isabell er litt av en skribent. Dama kan skrive, og paret ligger nå på bloggtoppen. 

For å gjennomføre en bloggkrig, må begge parter være med på det

Isabell og Pierre kunne latt det ligge. Men det at de hev seg på bloggkrigen, førte til lesertall av store høyder. Nå har Isabell signert verdifulle kontrakter, og tjener bra. Hun kan i utgangspunktet takke Martine. Få visste om bloggen hennes før Martine tutet ut i bloggverden for å provosere.

Jeg er desverre litt kjedelig sånn sett. Jeg er fokusert på mitt formål med å blogge, hvilket er å skrive. 

Jeg har fått en del tilbakemeldinger om en annen blogger. Meldinger og telefonsamtaler der folk har til hensikt å gjøre meg oppmerksom på en annen blogger som de mener kopierer meg for å framprovosere en reaksjon, for å bloggkrige seg frem til flere lesere . 

All reklame er bra reklame. 

Ok, men reklame er ikke nødvendig for meg her. Mine mål handler ikke kun om blogging. Jeg ønsker å forfatter bøker, og jeg har allerede gryende forfatteravtaler. Fra og med høsten vil jeg få bedre tid både til blogging, forfatting og frilans i avis.

Jeg har skrevet om copycats før. Og jeg har skrevet om det faktum at jeg ikke er er først og fremst for å tjene penger. 

La denne bloggeren holde på. H*n får ingen gratisreklame av meg i form av bloggkrig. Jeg forstår at dere føler for å gjøre meg oppmerksom på det som så tydelig foregår, men dere skal vite at jeg vet om det, og at jeg aldri gidder å tenke på det, samt at jeg har sørget for en sperring som gjør at jeg aldri ser denne bloggen, slik at jeg slipper å bry meg.

Seriøsitet er viktig for meg hva angår det å skrive. Jeg kunne aldri gjort denne bloggen til en klovneblogg. Humor er bra og vel. Men dårlig humor, det er adjø og farvel. Hvem som helst kan havne på den bloggtoppen om de vil. Men hva vil man bli husket for? Intellegens, bra humor og modenhet, eller dårlig humor og barnslig falskhet?

Denne bloggeren eksisterer ikke for meg skal dere vite. Finnes ikke i min verden. 

Så vet dere det. Da kan vi glemme det, og se frem til en nydelig, fredelig og ekte vår, med en påfølgende diggbar sommer. 

Og hva er ver da bedre enn en real date i kveld? Kanskje jeg får skrive om det også 🙂 

Livet har viktige, spennende, morsomme ting å by på. Hva er vel da greia med et menneske som piper etter fight? Nothing, I tell you; nothing at all 😉 😉 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg