Brother LOVE catch mamarazzi

Mamarazzi har gjort det igjen: fanget ekte søskenkjærlighet i hjertenettet sitt. Og jeg må bare dele det med dere. Er dem ikke fantastisk søte, hva?

Even begynner å bli en stor gutt på 1 1/2 år nå, og han elsker storebroren sin dønn. 

 

 

Og Mathias som fyller 7 i juli, elsker lillebror. 

 

Men. Der er et lite men. Storebror begynner å bli litt lei av lillebror… 

Han maser, han minsten, skjønner dere. Vil ha storebrorklem stort sett alltid. Ja og så er det denne “jeg kan bare noen ord, kan’ke snakke helt enda – lyden, da: “Eh … Eh … EH …EEH! Æ! Æ! Æ! ÆÆÆÆ!”


 

Vi gjør noen tiltak i hjemmet så Mathias også får være i fred innimellom. Lekerommet hans i kjelleren er fredet. Lillebrødre forbudt der. Og spisebordet funker som smålegokontor. Dit rekker ikke minsten opp. Iallefall ikke til midten av bordet.

Men Mathias er så innmari glad i lillebroren sin, at han greier ikke å bli sint på ham. Jeg får se så mye kos og klem mellom de to englebarna (..ja sorry den altså, men dem ER noen englebarn. Faktisk. Snille og blide som dagen er lang), at jeg når nye rørte høyder hver gang jeg ser denne brother LOVE’n.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg