Action på toppen!

 

God mårn folkens. Her kommer et bitte lite bildedryss fra i går. 

Min venninne Cecilie er tante til mine barn på farssiden, og mamma til Silje på 4 som altså er mine barn’s søskenbarn.

 

 

I går besøkte de oss i flere timer, og vi koset oss med Gresk moussaka, lek og moro. 
 


 

Barna har egen hoppemadrass nede på gjesterommet, men i går fikk se skeie litt ut. Jeg er enig med pappahjerte: barn må få være barn. Litt sofahopping innimellom er ok. Ååh jeg vet om noen som kommer til å kritisere meg nå: “Åh! Guri! Guri og malla! Hun lot dem sofahoppe!” ….jepp, det gjorde jeg. Disse kan feie for sin egen sofa, så feier jeg for min. Mine barn kan utenat dette med å høre etter når de ikke skal hoppe i andre sin sofa, da min grensesetting funker som fy. Så i går fikk dem ha sofaparty i 5 minutter, og har siden ikke hoppet mer.

 

 

Ja det har vært action på toppen igjen, og ungene elsker det. Nå er det barne-TV i stua og frokost, mens mamman her tar seg en oppkvikkende kaffe. Det er den store badedusjedagen. 

Men først, litt ekte søskenkjærlighet, for disse gutta elsker å være samlet her oppe på toppen:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg