Usponset, usminket infit OUTFIT!

Ahhhh …du kanskje ikke kjenner deg igjen? Ung og barnløs? Bare vent til du får ba ha ha haaarn! Klorinflekker, labbedusser dusselabber som ikke likner for du …vel du gir litt blaffen når det er bare lille laffen som ser deg …eller barselvenner, random folk, alle sammen eller whatever.. 

Neida, det er ikke sånn hele tiden, la meg ikke skremme young modern divas fra å få barn. Jeg bare titta litt på meg selv i dag, en not so frustrated housemama’s day, og tenkte hey hey, hvorfor ikke vise deg: mitt infit outfit! En aldri så liten realitycheck før jeg river av meg fillene for legge meg tidlig for litt aldrende skjønnhetssøvn. 

Hvem kan få Jan Thomas til å gråte MED grimaser? Jo, jeg! Terningkast langt fra 6y, og helt tilfreds med det. 

Deilig å gå i denne ødelagte buksa hjemme, som jeg bare kan flekke til så mye jeg vil. Jeg brukte den ihjel da jeg anvendte klorin en vaskedag longtimeago, så den er som fjøsklede å regne, og utstøtt i klesskapet stakkar.

Sokkene er prikkete ulike, so what? Barn liker mangfold.

Dette innlegget er sponset av to meget fornøyde barn på 6 og 1 år. Så jeg løy, det er sponset. Av barna mine, de mest verdifulle småtassane på hele kloden.

Don’t like my INFIT OUTFIT?? Who cares hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg