Fretex, gjenbruk, loppis = poppis!

 

Dette innlegget er ikke sponset, og jeg har ikke fått fordeler hos Fretex for å skrive dette. For ordens skyld: Jeg har ALDRI hittil blitt sponset, og ALDRI hittil bedt om eller fått fordeler hos noen som helst. 

I’m proud as a freak to say: I got MY own style.

I gjengen i gata var det poppis med fretex, da jeg var ung. Og jeg svikter aldri mitt ungdoms skattekammer. 

Gjenbruk og loppis er poppis fortsatt i min verden. Jeg trenger ingen motepekefinger til å vise meg hva jeg skal synes er coolt og stilig. Heller ingen terning kastende etter meg. Ingen kan lure meg til naiv og altkjøpende livsstil:

Sjekk denne jakka som venta på meg inne på Fretex i dag!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg