Hjemme hos Monemikdesign

Jeg tar en kaffe hjemme hos Monica, før jeg setter i gang en liten shoppingrunde. Vi lager tapasparty oppe på lykketoppen i kveld. Søs, Monemik, jeg og tre små sjarmtroll.

Even får Mina og Maria for seg selv han, og det blir nok stas. 

I tillegg kommer en mystisk gjest for å fortelle meg sin historie. Jeg skal få være med på den reisen, og skrive den for henne. 

Ha en sabla bra dag, godtfolk. Det skal vi iallefall. Hilsen hu derre forbipolena og resten av Fragleberget. Og dessuten alle de inne på Lin, Chia, Solsikke og Sesam stasjon!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg