HVORDAN SKAL DETTE GÅ??

Hjelpen er tilkalt, og krisen er et faktum. 

Hvor skal jeg begynne. Jo jeg kan begynne med klokka, som driver og kappløper med skillpaddelene. Evenentyret sier at tiden setter seg og hviler bak ei telle. Men dere, det ser ikke sånn ut her altså…

“Ser da ikke sååå ille ut på stuebildet nedom her!”, sier du.. Nei, på det lille feige bildet, nei, men:

*kjøkkenet er mer rotete og uoversiktlig enn ei viss dynge *barna må bades * Jeg må dusje * Jeg må spakle meg *  …mulig Even må slippe å bade, for han har feber, stakkar  * Sofaen er flekkete og må vaskes * Ribba …oh that pork!! Har aldri tilberedt ribbe før, kjøpte krydret, hørte den må saltes lell, men gadd ikke i går/glemte det i går/ga blaffen i går (velg det du synes passer best til meg) * finklær!?? Hjelp, finklær… hva skal vi ha på oss?? * + at jeg aldri skulle tatt hvilen på stua i dag, den varme gode stua våres. Sløv og sminkeløs blir jeg snart funnet her av nødhjelpen. 

…..og akkurat NÅ kom nyttårshjelpa! 

Jeg oppdaterer senere! Hei på oss og hei på ribba!

Ps: Nå skjønner jeg. Jeg har nok KVIET meg for den ribba.. Alt det andre, derimot, har jeg no exuse for..

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg