“Castle Kaos”

Se, Casakaos, vi har også kaos! Massevis innimellom! Noen timer før det øverste bildet var det ultrashina til helga. Så inviterte vi tjukke slekta, og sammen laget vi deilig kaos 😃 

10 minutter lørdag kveld.. ok 20 da. 30. Så var det på ny strøkent..

 

Nå har vi vært oppe siden åtte, og det er søndag formiddag. Tenk at Even 1 år og Helene 35 år har greid å lage alt dette herlige kaosrotet alene..!

 

Ja, vårt sjarmerende kaos er underbart..

Jeg lyver nå! Jeg kan ikke fordra rot, og har titt og ofte noen anfall der jeg rydder på bare minutter. Der kommer diagnose bipolar godt med. Bipolar og kaffe = hyperaktive ryddefauker.

Det er en prøvelse å se på rot og klisjeri for en som meg. Det er som om hjernen langt fra er alene, men heller fylt opp den også, med bananflekker, utspyttede mandarinbåter, rusk, rask, risk, resk, leker med babyspytteklisk på, og sammenknøvlede duker i rotete mønster…

Jeg får altså rot i hue og skitne tanker av kaos. Ikke dirty ala Aguilera, men skikkelig skittent, rotete kaoshue. 

Men jeg digger bloggen din Casakaos. Elsker ditt rot vettu. Hehe. Elsker alle andre sitt rotekaos. Jeje…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg