Adventsgave fra søs! 😁🎁

Min fantastiske, håndarbeidsdyktige søs Silje, ankom i dag Lykketoppen med lille Maria Louise. De hadde med en adventsgave til meg som jeg ble så innmari glad for, at jeg bare må vise den fram her. 

Hjemmelagede grytekluter, faktisk, noe alle som kjenner meg vet at jeg trenger! Jippi!

“Æ bare klipt i stykker nån gardina og sydd inn litt filt, så klæsja æ på nå filt utapå, værsegod 😉😉😉!”

Tuuusen takk søs, det var skikkelig snilt altså. Snart på tide å skrive et innlegg om deg og alle mesterverkene du har laget innen håndarbeid. Du er helt rå på brodering og det å sy.

Sånne hjemmelagede gaver… det er noe spesielt med det. Jeg må bare innrømme at det folk har laget, har en type verdi som ikke kan måles i penger…

Uansett, søs, se deg i speilet. Du er så mye bedre enn du tror selv. Er dere ikke enige, lesere? Er hun ikke skjønn? Null makeup, og så vakker. Genene fra Nord har nok gjort sitt her, tenker jeg 😉 Hun er singel også da kremt..

3 kommentarer
    1. Herlig:) så koselig med personlige gaver : ) det er litt av en søster du har ja:) godt noen er flink LED håndarbeid , det kan jeg ikke skryte på meg 🙂 ha en super natt kjære du:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg