Splitter ny HÅRSVEIS 😉

Morten Ramm, hear me out: Nå har jeg kløppa meg!

Da jeg bloggervjuet deg og Einar Tørnquist for en stund siden, utbrøt du: “Du kan’ke GÅ sånn!?! Hva ære du bruker? Ære wella? Nei fy du kanke gå SÅNN!” 

Og den som lo høyest, var meg. Jeg tror aldri Ramm har vært mer seriøs. Kremt. Tørnquist var mer silent. Mer som tidde og samtykte. 

Og jeg var latterlig klar over hårkrisa. Noen ticenti under den hårkrisa, trengte jeg et realt spart i ræva. For jeg har en iboende traumebegrunnet frisørfobi, etter utallige mislykkede frisørbesøk.

De eneste jeg stoler på innen frisørverdenen, er Hårstua på Malvik i trøndelag. Og der kommer jeg til å tilbringe en del tid fremover, til disse hårstubbene er trygt vokst ut til lange lyse, etterhvert knallrøde, og med tiden mørke, lokker. 

THANK YOU FOR SERIOUS AS KICK, RAMM 😉 Smask fra takknemlige Trønderine 😙

Hårdryss:

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg