“Dagens outfit” og date!

Dagens outfit består av klær jeg ikke husker hvor jeg kjøpte. Alderen begynner å sette sine spor, også i hukommelsessenteret. Men de holder meg varme, disse plaggene, det er dun i jakka, og den passer inn her i nord. 

Ærlig talt så hadde jeg kunnet hivd på meg det meste uten å bry meg så nøye om hva andre synes om “my outfit” …..

Over til det viktigste! Jeg har vært på date med meg selv, og kost meg med milkshake, mens lille Even er sammen med pappan sin hjemme hos meg. Kosli digg med egendate altså, men sannheten er en annen: mammahjertet begynner å dundre meg ønske seg hjem til lille baby kose nå.. Så den milkshaken har jeg helt i meg i all hast, i iver etter å komme meg hjem til en snufsete babyklem. See ya!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg