OVERSIKTEN over alle 9 sanne beretningene

Det krevde en god del gidd av meg selv å skrive dem alle. Å dykke ned i en fortid jeg helst aldri tenker særlig på. Flere timer med minner og tårer som trillet. Men jeg ville det. Og det var jo derfor jeg opprettet bloggen. For å skriv, og ikke en vakker dag gå i graven med en fortid bare jeg visste om ned til minste detalj. Det var for mye jeg ønsket å belyse. Mange av mine lesere har fortalt meg at de setter seg ned med en kopp med te eller kakao, i en myk sofa med pledd på seg, og leser i timesvis. Dette er jo kjempekult. Og det er verdt en mer oversiktlig samlet oversikt over rekkefølgen i historien. Hilsen Helene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg